Outsourcing & ekstern regnskabsstyring
Skab mere værdi for jeres kunder
Styrer I økonomi og regnskab for jeres kunder? Brug MinRefusion til at automatisere de tidskrævende og manuelle refusionsansøgninger, og tilbyd samtidig jeres kunder fejlfrie indberetninger, der sikrer udbetalinger. Spar tid, reducer fejl og frigør jeres ressourcer med vores skræddersyede løsning.
Giv overskuddet videre til jeres kunder
Få automatisk refusion
Find titel og ikon
Få mere overskud til kundepleje
Jeres tid er værdifuld. Slip for at bruge den på besværlige manuelle processer og offentlige systemer. Når I bruger MinRefusion, skal detaljerne på jeres kunders medarbejdere kun opsættes én gang. Når vi indberetter, holder vi styr på ansættelsesforhold som lønsatser og arbejdstid, eller om medarbejderen er på en §56 ordning eller fleksjobber.
I får tid til jeres kernekompetencer, og jeres kunder får den refusion, de er berettiget til.
Find titel og ikon
Læg regelsamlingen på hylden
Vi ved, at det kan være en udfordring at holde sig opdateret på de konstant skiftende regler for refusion. Hvis I ikke står med det rigtige svar, når jeres kunder søger vejledning eller mangler refusionsudbetalinger, kan det påvirke kunderelationen med usikkerhed og frustration.
Lad os overtage ansvaret og sikre, at jeres kunders fravær bliver indberettet korrekt og inden for deadline. Vores dedikerede team holder sig altid opdateret på de seneste regler og kan besvare alle spørgsmål.
I kan trygt stole på os til at levere pålidelige og præcise indberetninger på vegne af jeres kunder.
Find titel og ikon
Skru ned for stressniveauet
Undgå at mistet refusion skaber dårlig stemning mellem jer og jeres kunder. Bliv aflastet af MinRefusion og lad os håndtere ansøgningerne. Vi er godkendt leverandør til NemRefusion og gennem dataudveksling med det offentlige kan vi indberette 100% automatisk og stiller derfor garanti for fejlfrie indberetninger.
Fokuser på kundepleje og på at levere en enestående service. Med MinRefusion får jeres kunder udbetalingen, og I modtager bilagene til at afstemme regnskabet.
Kom med i det gode selskab
Vi hjælper nogle af de førende eksperter i regnskabs- og økonomistyring samt eksterne bogholdere med at håndtere refusionsudbetalinger for deres kunder. Er I interesseret i at outsource refusioner?
Opdag jeres potentiale for optimering
Kontakt salg
Hør mere om I kan bruge MinRefusion til at sikre refusion til dine kunder. Vi sidder klar til at rådgive om dine muligheder, og vi glæder os til at høre fra jer.
Udforsk jeres fordele
Sådan får I mere frihed med MinRefusion
Dét får I med MinRefusion
- Garanti for fejlfrie indberetninger.
- 100% automatisk upload til NemRefusion.
- Synliggjort forventet refusion ved hvert fravær.
- Alarm ved manglende udbetalinger.
- Skalérbar løsning der passer til kundeporteføljer i alle størrelser.
- Integration til jeres ERP-, løn- eller tidsregistreringssystem.
- Automatisering af processor og opgaver.
- GDPR-compliant håndtering af jeres kunders data.
- Overblik og statistik over fravær.
- En webbaseret platform, der kan tilgås på alle enheder og devices.
Dét slipper I for med MinRefusion
- At udfylde flere sider med formularer, hver gang du skal søge refusion for dine kunder på Virk Indberet.
- At bruge 30 minutter på en indberetning for at blive smidt af platformen og starte forfra.
- At skrive løs og nå hele vejen til at signere med MitID Erhverv, som melder fejl og afslutter indberetningen, før den bliver sendt afsted.
- At bekymre dig over deadlines og betingelser.
- At spilde tid på at skifte rundt mellem faner og systemer for at få alle medarbejderdetaljer på plads.
Sæt refusioner på autopilot
Klar til at høre, hvordan MinRefusion kan gøre livet nemmere for dine kunder?