Ordrestyring

Håndværkerens foretrukne sagsstyringssystem​

Ordrestyring er et effektivt og brugervenligt sagsstyringsprogram.

Med Ordrestyring har du hele din forretning samlet i én nem og overskuelig løsning.

Planlægning, sagsstyring, time-og materialeregistrering, kvalitetssikring og fakturering mv. klares nemt og hurtigt. Du har altid det fulde overblik over din forretning og økonomi.

Systemet er cloudbaseret, hvilket betyder at du altid nemt kan tilgå det fra den nærmeste mobil, tablet og computer. I systemet kan du bl.a. nemt overføre timer og materialer fra svende automatisk til fakturaer, og det er nemt at integrere til andre systemer, f.eks. flådestyring, grossister, kalkulation m.fl. 

Med Ordrestyring får du bl.a.:

  • Overblik over alle ordrer og tilbud
  • Nøjagtigt time- og materialeforbrug på hver enkelt opgave
  • Hurtig og nem fakturering uden tab
  • Kvalitetssikring og dokumentation
  • Mindre administrativt arbejde og mere overskud

Spar ressourcer med Ordrestyring

Spar ressourcer med Ordrestyring

Med flere end 25.000 håndværkere koblet på, er Ordrestyring Danmarks førende timesagstyringsplatform. Med Ordrestyring opnår elektrikere, tømrere, murere, malere VVS’ere og kloakmestre store tidsbesparelser og effektiviseringsgevinster på grund af de automatiserede og effektiviserede arbejdsgange.

Kom i gang med Ordrestyring

Sådan forbinder du Ordrestyring til MinRefusion

På MinRefusion skal du finde gå til din virksomhedsprofil og finde apps. Vælg derefter Ordrestyring og tryk på knappen tilknyt. Når MinRefusion og Ordrestyring har udvekslet en API-nøgle, er integrationen oppe at køre, og du slipper for at tænke over refusion.

Book en demo hos vores team

Hør mere om Automatisk Refusion

Udfyld formularen for at komme i gang.

Demo/Introduktion antal ansatte screening